فدراسیون کاراته در سال 89 یکی از فدراسیون‌های مطرح و مدال آور بود

فدراسیون کاراته در سال 89 یکی از فدراسیون‌های مطرح و مدال آور بود

فدراسیون کاراته در سال 89 یکی از فدراسیون‌های مطرح و مدال آور بود,Federetion Of Shotokan Karate

فدراسیون کاراته در سال 89 یکی از فدراسیون‌های مطرح و مدال آور بود

برنامه‌های سال 89 هیات کاراته در چه زمینه‌ای است؟
برگزاری اردوهای تمرینی برای تیم‌های منتخب، حضور در مسابقات کشوری، برگزاری مسابقات استانی، برگزاری کلاسهای مربیگری و داوری، برگزاری لیگ استان، برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب به طوری که هیات کاراته استان البرز در سال 90 از طرف فدراسیون محترم کاراته هیات برتر کشور معرفی شد.
از لحاظ فرهنگی چه فعالیت‌هایی صورت گرفته است؟
تجلیل از قهرمانان کاراته، تجلیل از پیشکسوتان، برگزاری مسابقات قرآن در ماه مبارک رمضان، حضور در رادیو البرز هر دو ماه یک بار، شرکت در راهپیمایی‌ها و شرکت در مراسم‌های مختلف ورزشی و سیاسی.
برنامه‌های امسال هیات خود را در زمینه فنی و غیرفنی اعلام نمایید.
برگزاری و ارتقا داوری و مربیگری، استاژ،استعدادیابی در رده‌های نونهالان و نوجوانان، تاسیس مدرسه کاراته و وارد کردن کاراته به مدارس استان به عنوان یک ورزش اصلی، افزایش توان فنی و علمی کاراته کاران، برگزاری کلاسهای کارگاهی،آسیب‌شناسی با مشارکت هیات پزشکی استان.
پیشنهاد شما برای ارتقا کاراته به رئیس فدراسیون چیست؟
شناسایی و به کارگیری افراد متعهد و شایسته در سطوح مختلف در مسئولیت‌های اجرایی، مربیان و داوران و کمیته‌های مختلف خوشبختانه در مجموعه‌ کاراته افراد بسیار زیادی هستند که بدون چشم داشتی حاضر هستند برای همکاری و کمک در جهت پیشبرد کاراته.
وضعیت کاراته کشور سال گذشته چگونه بود؟
با توجه به اینکه فدراسیون کاراته در سال 89 یکی از فدراسیون‌های مطرح و مدال آور بود و از نظر ارتباطات خارجی نیز موفق بود و از طرفی هیات‌های ورزشی استانها از عملکرد فدراسیون رضایت داشتند. با تمام این اوصاف فدراسیون پرمخاطره بود و آرامش کامل در فدراسیون وجود نداشت، می‌توان گفت که همیشه در جاهایی که کار بزرگ و ریشه دار و اساسی انجام می‌شود افراد مخالف هم زیاد خواهند بود.
در خصوص امکانات داده شده توسط فدراسیون چه نظری دارید؟

در مقایسه با عملکرد فدراسیون‌های قبلی به هیات‌ها بیشتر توجه شده است و امید است با همدلی هیات‌های کاراته استانها  و فدراسیون کاراته در آینده نزدیک یکی از فدراسیون‌های نمونه و الگو در سازمان تربیت بدنی کشور باشیم.

سرپرست هیات كاراته استان البرز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

9:52شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب